Wednesday, December 1, 2010

hari ini 1 disember sudah....

salam....
wah,cpatnye mse berlalu kan..
hrni da msuk blan terakhir dalam kalendar kuda..
(*kalendar yg kte tgk hr2 tuh...aku pgl kalender kuda..korg pgl kalender pe erk??)
beberapa hari sebelum kedatangan blan disember nih...
de la sorg oficer nih tnye aku..
'kad awk mne??bln 12 kn??'
hahahahahaha.....
dengan selamber aku tergelak besar dpan die...
upenye die msih teringat kate2 aku mse dinner 2thn lpas..


************************************
lokasi: medan ikan bakar umbai,melaka..


mse dinner tuh big bos de tnye...
'linda, mjlis awak ble??'
aku pun jwab la...
' bln 12, tp thn xtau lg...tn,jgn risau..nnt sye bg kad kt tuan...'
(smbil syum2...lalalala~)
sume yg dok semeja ngn aku sume da tergelak bsar dgn jwpan aku....
sume xsangka aku leh jwp cmtu dpan big boss...:P

************************************

erm, bln 12 nih setiap mggu aku dpat jemputan
jemputan tunang ngn kawin...
paling dekat kt johor nih gak la..
n paling jauh kt penang....
i'allah,jika kelapangan aku smpai umah korg yerk..:)

so,korg yg menunggu kad aku, bwak bersabar eih..smpai mase aku akan bg kt korg..TUNNGGGUUU!!!!!



**selamat melangkah ke alam baru ye kwan2 yg akan bertunang n kawin xlame lg..semoga ikatan yang terbina tuh berkekalan hendaknye...**

1 comment: