Friday, December 17, 2010

allergic oh allergic...

erm,mcm2 dugaan ble dok bujang skang nih..
sume kne handle sndri...
waaaa~ rse cm da xtertahan da rsenye...

erm, hrtu...allergic kt bibir..
allergic sbb liptik..aku xleh pakai brand silky..
truk giler bbir mse tuh..
itam2 n tekopek2 cm terbakar...
gi klinic..doc ckp allergic..
doc bg ubat mkn ngn lip defense..
ble da pkai/ makan ubat yg doc bg..
bru la bibir aku kmbali normal....


n now...
badan aku gatal2 n merah2..
waaaaaaaaa~~
sungguh xtahan..ble da 1bdan naik merah..
gi jmpe doc...
doc ckp allergic pade persekitaran..
spnjg thun nih je,da 2 kali kne gatal2..
dlu sbb tukar tangki air..
skang nih xtau la sbb ape..
abis naek merah2 n bengkak..
paling byak kt tgn n kat kaki....
ubat makan yg doc bg cm xberkesan je aku rase..
last2, aku sapu myak panas..
mane yg bengkak2 sume da surut...
bru nak surut..naek plak yg baru...

selera makan aku pun da kurang skrg nih...
smlm muntah2, n beyak2...
aduhh~ smpai aku pun lembek..
tdo pun xbukak kipas,tp aku leh mngigil dlm selimut...
bgun pg pun pening2..
tp gagahkan jgak gi keje..

***********************************************

klu ade mak n ayah kan snang...
mak leh sapukan minyak kt blakng bdan..
klu muntah2 pun, mak yg akan jage..
klu aku xtdo,mak n ayah pun xtdo..
pendek kate...'aku akn dilayan bgaikan puteri'

k la...nk sapu myak kt tangan..tangan aku da start gatal2...huhu


**sok nk blik umah mak.....klu xok gak,nk smbung cuti smpai isnin....


No comments:

Post a Comment