Monday, September 6, 2010

raya oh raya..


salam...
erm,da dekat nk raya da kan..rse cm kjap je kan pose thun ..thn nih persiapan raye sme je cam thun2 lpas..alakadar jer..

persiapan yg aku wat thn nih..errmm...
1) bju raya- bju kurung mak n ayah sponser..aku cme bli tuk jenjalan je a.k.a bju hrian aku tuk g klas..

2) kasut n handbag raya: erm, tuk raya thun nih, xbli pun yg bru..pakai je thn lpas punye..sbb elok lg..aku bukannye bwak handbag n pakai kasut cantik2 pun g keje...pakai pun time g majlis kawen je kot...heee..:)

3) biskut raye/kerepek: aku xpnah lg bli biskut raye sepanjang aku keje nih..hee..bkn kedekut..tp aku xnk membazir,sbb mak aku sndri wat biskut tuk jual lg..so, nnt aku amik je skit biskut2 tu bwak g opis skit..

4) utk umah aku xde perabot bru pun..ckup la dgn ape yg ada..tp rsenye tuk org bujang cam aku nih, da kra complete da umah aku...bgus x??

5) duet raya: peruntukan tuk thn nih terpakse dikurangkn skit la walaupun kerajaan da bg aku duet raya rm500 hrtu..tuk adik2 n mak ayah da standby da..tuk sepupu2,aku bg yg xsekolah jer..blh x??..(hahaha...ok kan..)



6) cuti raya: yeah!! da apply n da lulus da...tp rse cm lame plak aku cuti..sbb kg aku dkat jer..2 jam da smpai...klu aku nek keje awl ok x??hahaa...(erm, nih klu dorg tau,msti dorg smbung cuti..)



** persiapan korg cmne??da siap sume??yg penting jgn membazir ok!!
** aku pun nk mintak maaf la klu aku de terkasar bahasa @ tingkah laku yg kurang menyenang kan korg...sorry yerk..

Selamat Hari Raya Maaf Zahir & Batin


p/s:: duet raya saye jgn lupe tau...:)

No comments:

Post a Comment