Wednesday, May 26, 2010

yesss!!!!nk blik kg.......;p

Perjalanan jauh tak ku rasa,
Kerna hati ku melonjak sama ,
Ingin berjumpa emak dan ayah,
Yang selalu bermain di mata.....

hahaa...tetiba aku nk nyanyi lagu nih...korg jgn jeles tau.
maklumlah nk blik kg sok..da lame beb, aku xblik kg...bz skit sbb tetiap hujung minggu aku de klas..seb bek hr jumaat cuti wesak day + cuti rehat aku sehari..dpt la blik jumpe mak n ayah...
aku da pack da brg2 yg nk bwak blik...byak gakla...cm xcaye jerk...tp xpe,bkan aku blik nek bas pun...sok susun je leklok kt dlm kereta chumel ku...hehe...


erm,oklah...aku nk pack skit lg brg2 yg nk bwak blik smbil tgk cite syah jihan kt tv3..
daaaaa....(sambil nyanyi lagu blik kampung........:P)...




**korang yg masih kje sok,selamat menjalankan tugas yerk...;)


weeeeeehoooo....
bbye..

No comments:

Post a Comment