Friday, April 9, 2010

perjuanganku bermula~chaiyok!!

09 april, jumaat....
erm, aku cuti hr nih memandangkan sok aku da start final...n last paper aku 18hb april nih..
cam xcaye jer sok da start final, sbb aku rse bru bpe kali jer aku gi klas...
pejam celik pejam celik da nk abis da sem nih upenye...pasnih..pejam celik pejam celik..eh,da nk grad da...hahaha...
sok akan bermula la perjuanganku sebagai seorg student di dewan pekse..
tkut gak sbnrnye..sbb study xabis lg...:(
mlm nih kne pulun abis tok paper sok...chaiyok2!!
sok aku de paper 'Electrical Technology for Management'...tough gak la paper nih..byak membaca n calculation...selang bape hri pas paper electric nih..paper 'LAW' plak...n last skali paper 'STATISTIC II'....so, kre tough gak la kn subject aku tok sem nih...so, korg yg study lg tuh..ble korg start final??? msti lbih kurang aku gak kan??erm....ok la...aku nk smbung study electric nih...
bubbye korg...DOAKAN KEJAYAAN AKU YERK.....:)
*
*
*
*
// pade kawan2 yg amik pekse gak...xkra la PTK @ pun yg study..GUD LUCK yerk...
// pade mmber2 opis...tlg yerk settle kan keje yg kt atas meje tuh...jasa korg akan ku knang..
// buat mak n ayah....doakan org leh wat yer sok n kejayaan ank mu...;p
// wat penyelia aku, Chief Hamzah..tengkiu sokong permohonan cuti sye yerk...n wat bos aku, Hj. Ashari...tengkiu gak sbb luluskan permohonan cuti...hehe...pasnih nk smbung cuti lg...leh x??? ;p

1 comment:

  1. gud luck cik oshin...
    May Allah bless u..
    All the best..
    chaiyok2!!!!!

    ReplyDelete